Lejrskole på Svaneke Vandrerhjem

Danmarks smukkeste købstad, gode værelser med bad og toilet samt en nærværende og engageret vært.

På Svaneke Vandrerhjem får I en uforglemmelig lejrskole. Vi har masser af plads, bad og toilet på værelserne og en forrygende beliggenhed i udkanten af Svaneke, der i 2013 blev kåret til Danmarks smukkeste købstad. Her er et stenkast til klipper og badestrand, og her masser af aktiviteter til at fordrive tiden med, når I ikke er på tur.

Afbestillingsvilkår:
Evt. afbestilling skal varsles mindst 16 uger før ankomst i anbefalet brev. Ved afbestilling mellem 8uger og 15 uger for ankomst, hæfter bestilleren med 50% af det bekræftede beløb. Ved afbestilling senere end 8 uger før ankomst, hæfter bestilleren med 100 % af det samlede beløb. Ved afbestilling af enkelte elever senere end 4 uger før ankomst betales fuldt beløb.

Se mere på vores egen hjemmeside

Bestil et uforpligtende tilbud

Morten Krogsgaard

Vært/ejer

mail@svanekevandrerhjem.dk

Reberbanevej 9, 3740 Svaneke

Høj service, værelsernes størrelse, fællesarealernes mange muligheder og en generel utrolig god stemning! Morgenmaden er et fire-stjernet hotel værdigt!
Anonym
Tak for lån af nogle awesome værelser.
Bjarke og Benjamin