Lejrskole på Rosengaarden

For de fleste elever er lejrskolen en 'once in a lifetime'-oplevelse. Vi vil gerne bidrage til at den bliver værd at huske.

På Rosengaarden kommer I på landet på Sydbornholm, 1 km fra den hvide sandstrand ved Boderne. Vi har 10.000 m2 have at boltre sig på, og her er fodboldbane, trampoliner, skakspil, bordtennis, kaniner og høns. De fleste af vores værelser har eget bad og toilet, og I bliver normalt indkvarteret på 4-sengsværelser med separate lederværelser. Vi lægger stor vægt på at I får god, varieret, hjemmelavet mad med forskellige salater til aften. Om morgenen smører I selv madpakken, samtidig med at I spiser morgenmad - så får alle noget med de har lyst til at spise. Vi har stor erfaring i at tilrettelægge ture og giver os gerne god tid til at vejlede jer om de bornholmske attraktioner.

Afbestillingsvilkår:
Ved afbestilling mellem 8 og 12 uger før ankomst hæftes med 50 % af beløbet. Ved afbestilling senere end 8 uger før ankomst hæftes for hele beløbet. Afbestilling af enkelte personer skal være os i hænde senest 3 uger før ankomst.

Se mere på vores egen hjemmeside

Bestil et uforpligtende tilbud

Marian Lundh

Vært/ejer

mail@rosengaarden.dk

Bodernevej 28, 3720 Aakirkeby

Kære Marian og Kim 1000 tak for nogle rigtig dejlige dage. Vi har virkelig nydt jeres fantastiske sted her. Rosengaarden er bare så hyggelig - smuk, lækker have, dejlig stemning, lækker mad og højt serviceniveau :-) Bornholm er i sandhed solskinsøen! På glædeligt gensyn!
Mikael og Anne Mette
Kære Marian og Co. Det var super hyggeligt at være her. Bare en anbefaling hvis nogle ser dette: Lig jer ud under den smukke stjernehimmel en aften.
Amanda